Шановні колеги,
До вашої уваги матеріали Онлайн-засідання методичного об’єднання вчителів іноземних мов яке відбулось 27.03.2023 р.
Питання 1 - Презентація Г. Лагути (ШЗШ №1) - https://docs.google.com/presentation/d/14qs9znZj6rK0AiOfrIHQCnbLpRjjbnAK/edit?usp=share_link&ouid=100444780639141005362&rtpof=true&sd=true
ПИТАННЯ №2 - ПРЕЗЕНТАЦІЯ Г. КОВАЛЕНКО (ШЗШ №4) - HTTPS://WWW.CANVA.COM/DESIGN/DAFEDGEDOHU/PJOJJ7W5U59C2HIGJLIBWQ/EDIT?UTM_CONTENT=DAFEDGEDOHU&UTM_CAMPAIGN=DESIGNSHARE&UTM_MEDIUM=LINK2&UTM_SOURCE=SHAREBUTTON
Презентація керівника МО Т. Правосуд - Аналіз роботи МО за 2022-2023 н.р.https://docs.google.com/presentation/d/1MAfbvAoLIe-BUF-ybiBD_dpA3Zy4vbZm/edit?usp=share_link&ouid=100444780639141005362&rtpof=true&sd=true
Шановні колеги,
До вашої уваги матеріали Онлайн-засідання методичного об’єднання вчителів іноземних мов яке відбулось 25.12.2022 р.
Презентація - Особливості оцінювання учнів 5 -х класів та правила ведення журналу в класах НУШ. (підготувала - І. Грибань,гімназія)https://docs.google.com/presentation/d/19RXKugVUgzJFPFqWtZQWTfss7eeFCLAs/edit?usp=share_link&ouid=109526263153931110857&rtpof=true&sd=true
До вашої уваги проект плану роботи методичного об'єднання на 2021-2022н.р.-https://drive.google.com/file/d/1KNSeuC5U3kbD9jQzodN8m8y2-zRT4LpD/view?usp=sharing
Онлайн-засідання методичного об’єднання вчителів іноземних мов
24.03.2021 року відбулося онлайн-засідання методичного об’єднання
вчителів іноземних мов (керівник Тетяна Правосуд). У заході взяли участь 54
педагоги. Відкрила засідання директор Центру професійного розвитку
педагогічних працівників Зінаїда Чухно, яка розкрила напрями діяльності ЦПР
ПП та презентувала основні положеннях Професійного стандарту вчителя.
Консультант ЦПР ПП Світлана Касьяненко проаналізувала участь
учителів іноземних мов у Фестивалі інноваційних уроків «Дистанційний урок
– вимога часу». Голова експертної групи Тетяна Правосуд надала дієві
рекомендації щодо участі у фестивалі та проведенні дистанційного уроку
іноземної мови. Учасниця фестивалю Ірина Чийпеш, учитель англійської мови
Шосткинської спеціалізованої школи № 13, поділилася досвідом організації
навчальної діяльності учнів початкових класів на уроках англійської мови у
процесі застосування електронних освітніх ресурсів.
З порадами щодо підготовки учнів до ЗНО-2021 з англійської мови
виступила Ольга Шестопал, учитель іноземної мови Шосткинської
загальноосвітньої школи № 5.
Засідання відбулося в атмосфері плідної співпраці.
Шановні колеги,
До вашої уваги текст виступу вчителя Семенової М.Ю.
Дистанційне навчання.
Моніторинг навчання.
Дистанційне
навчання – нова організація освітнього процесу, що
ґрунтується на використанні традиційних методів навчання, нових інформаційних
та телекомунікаційних технологій, а також на принципах самостійного навчання.
Процес дистанційного навчання орієнтує учнів на творчий пошук інформації,
вміння самостійно набувати необхідні знання і застосовувати їх у вирішенні
практичних завдань із використанням сучасних технологій.
Необхідні умови для дистанційного
навчання:
·
доступ до компьютера;
·
вихід до мережі internet
·
бажання навчатися і вміння
працювати самостійно. Це дуже важливо, тому що саме від цих складових залежить
ефективність всього освітнього процесу.
Ресурси для безкоштовного вивчення
англійської мови онлайн:
BBC Learning English – на сайті
доступні начальні курси для різних рівнів.
§
British Council. Learn English – на
сайті можна вивчати граматику, лексику, покращувати навички з письма, вимови.
§
DuoLingo – сервіс з вивчення
англійської мови за допомогою інтерактивних вправ з елементами гри. Зразу видно
які завдання виконані правильно, а які – ні.
§ LinguaLeo – вивчення англійської мови відбувається з використанням ігрової моделі з талісманом сайту – левенятком Leo. EngVid – сайт з відео-уроками.
Memrise – платформа для вивчення іноземних мов за допомогою системи карток. TED – підійде для глядачів із знанням англійської, які хочуть покращити свої навички сприйняття на слух.
§ Loyal books – бібліотека безкоштовних електронних та аудіо книг. Ефективний спосіб для збільшення словникового запасу LearnEnglis Real-english.com
Академічна доброчесність і проблеми спілкування
Дистанційне навчання створює нові
виклики для дотримання норм і правил академічної доброчесності. Для учнів виникає
можливість списування, для
вчителів постає проблема справедливого оцінювання. Розраховувати на високий
рівень академічної доброчесності можна там, де була вибудувана довіра між учасниками освітнього процесу підчас очного
навчання. Водночас, певні
педагогічні прийоми можуть спонукати дітей чесно і самостійно виконувати
завдання, якщо вчитель:
-
заохочуватиме і хвалитиме дітей,
коли бачитиме, що робота виконана самостійно, хоч і не ідеально;
-
даватиме завдання, де рівень самостійності наростає від елементарного, до складного;
-
даватиме індивідуальні завдання кожному;
-
даватиме завдання, які передбачають власні міркування та висловлення власної думки, а не вибір з
готових відповідей.
Контроль навчальних досягнень
учнів
Контроль знань учнів є складовою
частиною процесу навчання. Контроль –
це виявлення, встановлення та
оцінка знань учнів.
Функції контролю: навчальна,
стимулююча, діагностична, виховна, оціночна. Види контролю: поточний, тематичний, рубіжний, підсумковий. Методи контролю: усна перевірка,
письмова перевірка, графічна перевірка, тестова перевірка.
На сьогоднішній день, тестовий контроль
є одним із найефективніших засобів контролю, так як дає можливість перевірити
граматичні, фонетичні, лексичні навички та навички письмового мовлення. І тест, і контрольна робота
передбачає перевірку рівня сформованості знань, умінь і
навичок. Але між ними є істотна відмінність. Оцінка, що виставляється за
підсумками тестування вважається більш об’єктивною, ніж оцінка за контрольну
роботу, яка вважається суб’єктивною.
Поточний тестовий контроль здійснюється у процесі навчання, тематичний – по завершенні
роботи над окремою темою, рубіжний – наприкінці семестру, підсумковий – по
завершенні певного періоду навчання.
Рубіжний контроль – у
тесті має бути узагальнюючий матеріал з усіх тем, що вивчались у цей період.
Підсумковий контроль – можна
запропонувати дворівневі тести, так як успішність
залежить від суб’єктивних факторів.
За структурою тести можна розділити на:
1.
тест з вибором однієї чи кількох правильних відповідей;
2.
тест на встановлення відповідності (утворення
логічних пар);
3.
тест з відкритими завданнями з короткою чи
розгорнутою відповіддю;
4.
завершення початого вислову на основі запропонованих тез;
5.
розташування по порядку, угрупування фактів;
6.
перехресний вибір, встановлення відповідності;
7.
знаходження і викреслення спеціально вставлених
зайвих слів;
8. заповнення
пропусків спеціально пропущеними словами. Усі ці види контролю я використовую у
своїй роботі.
Підготувала
Вчитель І категорії
ШЗШ№7
Семенова М.Ю.
проведено в онлайн-режимі.
Прошу вас ознайомитись з текстами наданих вчителями матеріалів з питань, запропонованих для обговорення на цьому засіданні. Ваші запропонування та зауваження можете писати в коментарях.
Таким буде наше онлайн спілкування.
Прошу також взяти участь в онлайн анкетуванні ваших особистих запитів та пропозицій на наступний навчальний рік, заповнивши анкету не пізніше 25.03 - https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc6Dfj6_ItsOSKpRyTTpiDLXBdggVAG2DneZekhVwE5tguarA/viewform?embedded=true" width="700" height="520" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0"
Увага! Щоб відкрити анкету, посилання треба скопіювати
Ігрові форми навчальної діяльності на уроках англійської мови (з досвіду роботи)
Участь в роботі об'єднання 23.03.2020. Новикова В.А. Гімназія.
ОтветитьУдалитьДобре. Ще заповніть анкету.
Удалить