Олімпіади


Результати участі школярів у ІІІ (обласному) етапі олімпіад  2019-2020 н.р.


ОЛІМПІАДНИЙ МАРАФОН. НАВЧАЛЬНИЙ ПРЕДМЕТ – АНГЛІЙСЬКА МОВА

ВКЛ. .
17-18 січня 2020 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови.
В олімпіаді взяло  участь 70 учнів, із них 26 учнів 9-х класів,  22 – 10-х, 22 учні – 11-х класів.
Найчисельнішими були  команди  м. Конотоп,  м. Шостка (по 9 осіб кожна), м. Суми (7 осіб).
За результатами виконаних завдань олімпіади з англійської мови визначено   35  переможців:  9 клас  – 13 учнів, 10 клас – 11 учнів ,  11 клас – 11 учнів.
Призові    місця  вибороли  учні  закладів  загальної  середньої  освіти  мм. Суми (7 учасників – 7 призових місць), Шостка  (9  учасників – 4  призові  місця),   Конотоп   (9  учасників  –  6 призових  місць),  Ромни  (3  учасники – 2 призові місця), Охтирка  (4  учасники – 4  призові  місця).   
По одному переможцю мають учні з: Буринського, Великописарівського, Сумського, Ямпільського, районів; Верхньосироватської, Великочернеччинської, Кролевецької, Нижньосироватської ОТГ; мм. Глухів, Лебедин; Державного ліцею – інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою «Кадетський корпус» імені І.Г. Харитоненка, Сумської обласної гімназії-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей.
Не мають переможців Білопільський, Глухівський, Конотопський, Лебединський, Липоводолинський, Недригайлівський, Путивльський, Роменський, Середино-Будський, Шосткинський райони; Вільшанська, Комишанська, Коровинська, Краснопільська, Степанівська, Тростянецька, Андріяшівська,   Кириківська ОТГ.
Переможці ІІІ етапу:

9 кл. Помазан Ніна( гімназія) - ІІІ м.(учитель - Радченко Ірина Федорівна)


10 кл. Кошарний Іван Іванович(гімназія)- ІІІ м.

(учитель -Пушко Людмила Володимирівна)

           Косьміна Діана (ліцей)- ІІІ м.

(учитель -Радохліб Юлія Сергіївна)


11 кл. - Скобенко Богдана(гімназія)- ІІІ м.

(учитель -Денисенко Олена Олександрівна)



Олімпіадний Марафон 2020. Німецька Мова.

22-23 січня 2020 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови.
В олімпіаді взяло  участь 30 учнів, із них 9 учнів 9-х класів,  11 – 10-х, 10 учні – 11-х класів.
Найчисельнішими   були    команди    м. Шостка  (12 осіб),  м. Суми ( 8 осіб).
За результатами виконаних завдань олімпіади з німецької мови визначено   14  переможців:  9 клас  – 4 учні,   10 клас – 5 учнів ,  11 клас – 5 учнів.
Призові    місця  вибороли  учні  закладів  загальної  середньої  освіти  мм. Суми  (8 учасників – 8  призових   місць),  Шостка   (12  учасників – 4   призові   місця),   Охтирка   (2  учасники  –  1 призове   місце),  Ромни (2  учасники – 1 призове місце).  

Переможці ІІІ етапу (всі учні гімназії учитель - Ковальов В.О.)

10 кл. Третьяк Лоліта( гімназія) - ІІІ м.


11 кл. Сидоренко Анастасія гімназія) - ІІІ м.


           Уткіна Ксенія гімназія) - ІІІ м.
           Карпенко Маріягімназія) - ІІІ м.




Олімпіадний Марафон 2019. Англійська Мова.

17-18 січня 2019 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови.
В олімпіаді взяло участь 73 учні, із них 26 учнів – 9 класу, 29 учнів – 10 класу, 18 учнів – 11 класу.
За результатами виконаних завдань олімпіади з англійської мови визначено 36  переможців: 9 клас – 13 учнів, 10 клас – 14 учнів, 11 клас – 9 учнів.
100 % результативність мають учасники  м. Суми (8 учасників –  8 переможців), м. Глухів (2 учасники – 2 переможці); Буринського, Великописарівського районів, Кириківської селищної ради, Кролевецької міської ради, Державного ліцею-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою «Кадетський корпус» імені І.Г. Харитоненка (по 1 учаснику – по 1 переможцю).

Призові місця вибороли учні закладів загальної середньої освіти м. Конотоп   (9 учасників – 6 переможців),    м. Шостка   (9 учасників – 6 переможців),     м. Охтирка (4 учасники – 3 переможці), м. Ромни (3 учасники – 2 переможці);   Сумського, Путивльського, Ямпільського   районів (по 2 учасники – по 1 переможцю), Краснопільської селищної ради (3 учасники – 1 переможець).
Англійська мова   17-18 січня 2019 року/ Керівник команди – Радченко І.Ф., учитель гімназії   (9)
Маслов Микола Сергійович
ШЗШ№7
9
І
Заміна
Правосуд Тетяна Петрівна

Касьміна Діана Євгенівна /резерв/
ШНВК:СШ-ліцей
9
ІІІ
4 (96) Резерв
Радохліб Юлія Сергіївна

Сергійко Дар’я Миколаївна
Гімназія
9
ІІ
ІІІ (102)
Храмова Тетяна Петрівна

Пластун Софія Олександрівна
ШЗШ№7
9
ІІ
5(95)
Правосуд Тетяна Петрівна

Скобенко Богдана Володимирівна
Гімназія
10
І
ІІІ (101)
Денисенко Олена Олександрівна

Карпенко Марія Олегівна
Гімназія
10
ІІ
5 (95)
Пушко Людмила Володимирівна

Воробйова Оксана Андріївна
ШЗШ №5
10
ІІ
ІІІ (105)
Ільченко Юлія Вікторівна

Гордієнко Катерина Геннадіївна
Гімназія
11
І
ІІ (101)
Денисенко Олена Олександрівна

Власюк Валерія Сергіївна
ШНВК:СШ-ліцей
11
ІІ
ІІ (101)
Конопля Ольга Миколаївна

Матлай Софія Ігорівна
Гімназія
11
ІІ
ІІІ (96)
Храмова Тетяна Миколаївна

 Олімпіадний Марафон 2019. Німецька Мова.

23-24 січня 2019 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови.
В олімпіаді взяв участь 31 учень, із них 13 учнів – 9 класу, 11 учнів – 10 класу, 7 учнів – 11 класу.
За результатами виконаних завдань олімпіади з німецької мови визначено 14  переможців: 9 клас – 6 учнів, 10 клас – 5 учнів, 11 клас – 3 учні.
100 % результативність мають учасники  м. Суми (7 учасників –  7 переможців). Призові місця вибороли учні закладів загальної середньої освіти мм. Охтирка, Ромни (по 2 учасники – по 1 переможцю), м. Шостка   (12 учасників – 5 переможців).
Німецька мова    23-24 січня 2019 року/ Керівник команди – Ковальов В.О., учитель гімназії   (12)

Муха Артем Романович
Гімназія
9
І
6(81)
Ковальов Володимир Олександрович
Третьяк Лоліта Олександрівна

9
ІІ
ІІ (103)
Ковальов Володимир Олександрович
Ковальова Анастасія Олегівна

9
ІІ
4(85)
Ковальов Володимир Олександрович
Хархун Олександра Євгенівна

9
ІІІ
ІІІ(89)
Ковальов Володимир Олександрович
Подоляко Софія Ігорівна

9
ІІІ
5(82)
Кановець Наталія Василівна
Карпенко Марія Олегівна

10
І
ІІІ(104)
Ковальов Володимир Олександрович
Уткіна Ксенія Андріївна

10
ІІ
ІІ(110)
Ковальов Володимир Олександрович
Сидоренко Анастасія Миколаївна

10
ІІ
5(99)
Ковальов Володимир Олександрович
Бережний Даниїл В’ячеславович

10
ІІІ
7(81)
Ковальов Володимир Олександрович
Стрибуль Ольга Олександрівна

11
І
4(109,5)
Ковальов Володимир Олександрович
Пуріс Катерина Сергіївна

11
ІІ
І(121)
Кановець Наталія Василівна
Бойко Микита Романович

11
ІІ
5(99)
Карпова Марія Федорівна




Олімпіадний Марафон 2018. Англійська Мова.

18-19 січня 2018 року на базі Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся ІІІ (обласний) етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з англійської мови.
В олімпіаді взяло  участь  72  учні,  із них 23  учні 9-х класів,  25 – 10-х, 24 учні – 11-х класів.
Найчисельнішими   були   команди   м. Конотоп  (11 осіб),  м. Шостка (9 осіб), м. Суми (8 осіб).
За результатами виконаних завдань олімпіади з англійської мови визначено 35 переможців: 9 клас – 11 учнів, 10 клас – 12, 11 клас – 12 учнів.
Найкращі     результати    мають   учасники   команди   м. Суми: 8  учасників – 8 призових місць.
Призові  місця  вибороли  учні  закладів  загальної  середньої  освіти  мм. Шостка  (9  учасників – 7  призових  місць),  Конотоп  (11  учасників – 6  призових  місць),  Охтирка  (5  учасників – 3  призових  місця),  Ромни (4 учасники – 2 призових місця).
По одному переможцю мають учні з: Краснопільського, Путивльського,  Сумського,  Тростянецького,   Ямпільського   районів; мм. Глухів, Лебедин; Державного ліцею – інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою «Кадетський корпус» імені І.Г. Харитоненка, Сумської обласної гімназії-інтернат для талановитих та творчо обдарованих дітей.
Не мають переможців Білопільський, Буринський, Великописарівський, Глухівський, Конотопський, Кролевецький, Лебединський, Липоводолинський, Недригайлівський, Охтирський, Роменський, Середино-Будський, Шосткинський райони; Кириківська селищна рада Великописарівського району, Нижньосироватська сільська рада.











1.   В Сумській області при проведенні Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської мови в І етапі брали участь учні 8-11 класів (з них 2 704 учнів з міських, 2 706 – сільських, 1 434 – із  спеціалізованих).
         У ІІ етапі брали участь учні 8-11 класів (491 – з міських, 305 – сільських та 335 – із спеціалізованих шкіл).
          ІІІ етап олімпіади з англійської мови проводився 18-19 січня 2017 р.
У ІІІ етапі брали участь учні 9-11 класів (14 – з міських, 9 – з сільських і
46 із спеціалізованих шкіл). 
2. Всього в олімпіаді взяло участь 76 учнів. Відсутні були представники: Березівської сільської ради, Лебединського, Путивльського, Ямпільського районів, м. Конотоп (по 1 учню з кожного); Краснопільського району (2 учні).
3. Аналіз виконання завдань
       Високі результати показали учні 9 класу з аудіювання (1 учень набрав близьку до максимальної кількість балів – 36 з 40, 9 учнів – від 32 до 20 балів, найнижчий бал – 12). 
Слід відмітити, що завдання були не легкими та містили два види тестів, що й дало такі результати.
       Найважчим завданням для учнів 9 класу було читання  (із 35 балів найменша кількість балів – 2, 5, 5, 6, 6, 6, 6), 8 учнів справились від 7 до 18 балів. Жоден учень не набрав близьку до максимальної кількості балів.
        Найближчу до максимальної кількості балів з письма набрали 3  учня  – 29, 28, 28. Мінімальна кількість балів – 7. Від 11 до 27 балів одержали 12 учнів.
         З такого виду мовленнєвої діяльності як говоріння максимальної кількості балів не набрав ніхто. 1 учень одержав 29 балів, 2 учні – 28. Від 27 балів до 21 одержали 6 учнів.
        У 10 класі високі результати показали учні також з аудіювання (2 учнів набрали найближчу до максимальної кількості балів – 38, найнижчий бал – 12). Від 36 до 30 балів набрали 14 учнів.  Найгірші результати з  читання. Максимальну кількість балів не набрано ніким (із 36 балів найменша кількість балів 3, 3, 4, 5, 5, 6, 6, 6, 6, 6, 6, 6, 7, 7 ,7). Не набагато краще справились учні з письмом. Максимальної кількості ніхто не набрав. Від 28 до 20 балів  набрали 15 учнів. З говорінням учні справились не набагато краще. Максимальної кількості балів не набрав ніхто. Від 27 до 20 балів одержали
12 учнів. Мінімальну кількість балів одержали 2 учні (9). 
      У 11 класі читання було найважчим видом роботи (із 36 балів найменша кількість – 5, 5, 5,5, 6, 7, 7,5, 8, 8, 9, 9). З письмом впоралися краще. З 26 до 20 балів набрали 16  учнів.
       З говоріння максимальну кількість балів не набрано учнями 11 класу. 2 учні справився з ситуацією на 29 балів. Від 27 до 20 справились 17 учнів. Мінімально балів набрано  – 10, 12, 12, 12, 14, 14.
4. Аналіз роботи вчителів.  З 15 учнів 9 класу з таким видом завдання як словотворення не зовсім не впорались 9 учнів. 3 учні з 10 набрали по 1 балу.  Взагалі учні 9 класів володіють недостатнім запасом лексичних одиниць,  порушують порядок слів у реченні. Допускають порушення правил вживання видо-часових форм дієслів, роблять помилки у вживанні артиклів. Об’єм усних повідомлень не відповідає вимогам, порушуються правила утворення множини іменників, учні не вживають прислів’я, вірші, цитати. Учні 10 класів  також мають проблеми з словотворенням. У завданні з 27 учнів 0 балів набрало 13 учнів. Найбільшу кількість балів 11, не набрав ніхто.
Також учні допускають помилки при вживанні часових форм дієслів, артиклів, при узгодженні між підметом і присудком, утворенні множини іменників. Учні 11 класу краще впоралися зі словотворенням. З 34 учнів 8 учнів набрали 0 балів. Учні допускали такі помилки: вживання артиклів, некоректне вживання інфінітиву після модальних дієслів, неправильне вживання прийменників, обмежене вживання цитат, афоризмів, висловів відомих людей.
Отже, вчителям потрібно більше часу приділити такому матеріалу як: словотворення, вживання означеного та неозначеного артикля, вживання інфінітиву, утворення множини іменників, узгодження між підметом та присудком, вживання модальних дієслів, порядок слів у реченні, а також працювати над поповненням лексичних одиниць. Окрім того постійно вчителям треба приділяти увагу інтонації та фонетиці. Виходячи з вищезазначеного аналізу, слід більше працювати над такими видами мовленнєвої діяльності як читання та письмо. Окрему увагу потрібно звернути на соціокультурну компетентність, а саме: знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, у межах тематики спілкування.
5.  Найчисельніша команда учнів –  від м. Конотоп (11 осіб).
Олімпіада передбачала виконання учнями наступних видів робіт: аудіювання, читання, письмо, говоріння.
В 11 класі змагалось 34 учні (17 переможців), в 10 класі – 27 учнів                        (13 переможців), в 9 класі – 15 (7 переможців). Отже переможцями визнано 37 учасників (3 – перших місця, 11 – других, 23 – третіх місць). Найкраще себе показали (100% результативність участі) учні м. Суми (8 учасників – 8 переможців), м. Ромни (3 учасники – 3 переможці),  м. Лебедин (2 учасники – 2 переможці), Державний ліцей-інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою імені І.Г. Харитоненка «Кадетський корпус» (1 учасник – 1 переможець).
Високу результативність участі  показали учні загальноосвітніх навчальних закладів м. Конотоп (11 учасників – 9 переможців), м. Шостка
(9 учасників – 7 переможців).  
        Найбільша кількість балів у 9 класі – 110 (макс. – 135  балів), у 10 класі –105 (макс. – 136 балів), та у 11 класі – 111  (макс. – 136 балів). Найменша кількість балів: 9 кл. – 27 балів, 10 кл. – 38 балів, 11 кл. – 52 бали.
         Учням  9 класу слід більше працювати над таким видом мовленнєвої діяльності як читання (2 балів з 35) та письмо (7 балів із 30).  
         Учні 10 класу найгірше справились з таким видом мовленнєвої діяльності як читання (3 балів із 35) та говоріння (9 балів із 30).
         Учням 11 класу найважчим був такий вид мовленнєвої діяльності як читання (5 балів із 36).
         Для усного мовлення були представлені ситуації, які учень повинен був розкрити якнайширше, розповісти цікаво та змістовно. З цим видом діяльності учні впорались добре. Але не всі учні мають достатній лексичний запас.
 6. Олімпіада з англійської мови проводилась в Сумському обласному інститут післядипломної педагогічної освіти.


Аналітичний звіт
з проведення І, ІІ, ІІІ етапу Всеукраїнських учнівськихолімпіад з іноземної мовиНімецька мова
2016-2017 н. р.


1. В Сумській області при проведенні Всеукраїнської учнівської олімпіади з німецької мови в І етапі брали участь учні 8-11 класів (з них 501 учнів з міських, 203 – з сільських, 552 – із  спеціалізованих шкіл).

         У ІІ етапі брали участь учні 8-11 класів (з них 55 учнів з міських, 65 – з сільських, 144 – із  спеціалізованих шкіл).

          ІІІ етап олімпіади з німецької мови проводився 23-24 січня 2017 р.
У ІІІ етапі брали участь учні 9-11 класів (з них 1 учень з міських, 2 учні –
з сільських, 33 – із  спеціалізованих шкіл).

2. В олімпіаді взяли участь 31 учень.                                              

Найчисельніша команда учнів  – м. Шостка (12 осіб).

3.                Аналіз виконання завдань. Олімпіада передбачала виконання учнями наступних видів завдань: аудіювання, читання, письмо, говоріння. Учням був пред’явлений текст з аудіювання тривалістю до 3 хвилин сюжетно завершеним. В тексті містилось до 2% незнайомих слів, розуміння яких досягалося на основі контексту або спільності коренів. Аудіотекст пред’являвся один раз. Після  пред’явлення тексту учні виконували тестове завдання, що не представляло для них особливих труднощів. Учні 9 класу з цим видом мовленнєвої діяльності справились непогано (з 40 балів максимальний бал – 34 б., мінімальний бал – 18 б.), в 10 класі – з 40 балів максимальний бал – 40 б. набрало 4 учня, мінімальний бал – 20), в 11 класі максимальний бал – 36 б., мінімальний бал – 18 б.).
4.                Перевірка рівня сформованості умінь читання здійснювалась за допомогою 3 невеликих за обсягом і завершених за змістом текстів. Після опрацювання текстів учасники виконували тестові завдання. За результатами перевірки робіт виявилось, що з цим видом мовленнєвої діяльності учні справились посередньо (з 25 балів в 9 класі учні в середньому набрали
22 бали в 10 та 11 класі із 30 – 23 бали і 25 балів відповідно).        
Для визначення рівня писемної мовленнєвої компетенції учням пропонувалась проблемна ситуація. В межах рекомендованого обсягу творчої роботи (для учнів 9-го класу – 18 речень, 10, 11 класу – 20 речень) учні давали розгорнуту відповідь. При оцінюванні письмової роботи зверталась увага на обсяг письмового повідомлення, на зовнішній вигляд, на повноту розкриття змісту, лексичну насиченість, рівень розвитку граматичної компетенції. З 30 балів учні в 9 класі набрали в середньому 18 балів, в
10 класі – 15 балів, в 11 класі – 21 бал). 
Монологічне висловлювання або говоріння  повинно відповідати ситуації, бути повним, послідовним, комунікативно спрямованим, лексично насиченим, правильно фонетично та граматично оформленим  (максимальна кількість балів – 30, учні 9, 10, 11 класу набрали 20, 18 і 22 б. відповідно).
         Учні 9 класу найгірше справились з таким видом діяльності як читання. Учні 10 класу найгірше справились з таким видом мовленнєвої діяльності як письмо (з 30 б. в середньому набрали 12 б.).
         Учням 11 класу найважчим було виконати завдання з письма
(з 30 б. найменша кількість набраних балів – 11, 13), та говоріння (з 30 б. набрали 11 б., 13 б.). В цілому, тексти, представлені для читання, були оригінальні та доволі складні. 
         Для усного мовлення були представлені цікаві ситуації, які учень повинен був розкрити якнайширше, розповісти цікаво та змістовно. З цим видом діяльності не всі учні впорались добре.
         В письмовій роботі були представлені теми для написання твору. В цілому учні всіх класів з написанням твору впоралися добре.
4. Аналіз роботи вчителів.  Учні 9 класів володіють недостатнім запасом лексичних одиниць, об’єм усних повідомлень не відповідає вимогам, порушують порядок слів в реченні, неправильно вживають видо-часові форми дієслів, роблять помилки у вживанні артиклів, порушуються правила утворення множини іменників.
Учні 10 класів  допускають помилки при вживанні часових форм дієслів, артиклів, узгодження між підметом і присудком, утворення множини іменників, неправильно вживають прийменники з дієсловами, тільки деякі учні вживають прислів’я, вірші, цитати. Учні в 11 класі учні допускали такі помилки:  некоректне вживання пасивного стану з модальними дієсловами, неправильне вживання прийменників, обмежене вживання різних модальних дієслів, порушення порядку слів у підрядному реченні, відсутність творчого підходу до виконання завдань.
Отже, вчителям потрібно більше часу приділити такому матеріалу як: узгодження підмета та присудка в числі та відміні, вживання прийменників та керування з узгодженням у відмінку, узгодження прикметника та іменника, порядок слів у підрядному реченні, відсутність стійких та крилатих виразів, правильне вживання порядку слів при інверсії, відсутність поступового розгортання думок при розкритті теми, повторення одного й того ж речення чи ідеї у різному формулюванні.
5. Найчисельніша команда учнів  – від м. Шостка (12 осіб).
          Олімпіада передбачала виконання учнями наступних видів робіт: аудіювання, читання, письмо, говоріння.
Переможцями визнано 15 учасників (3 – перших місця, 5 – других,
7 – третіх місць). Найкраще себе показали учні м. Суми (7 учасників – 7призових місць).  Гіршу, порівняно з минулим роком, результативність участі показали учні загальноосвітніх навчальних закладів м. Шостка
(12 учасників – 5 призових місць).  
          Найбільша кількість балів у 9 кл. – 105  (макс. – 123), 10 кл. – 113 балів (макс. – 130) та в 11 кл. – 124 бал (макс. –  130).
         Найменша кількість балів – 9 кл. – 49 бали, 10 кл. – 50 балів, 11 кл. –
55 балів.
         Учні 9 класу справились найкраще з аудіюванням, із 40 максимальних балів набрали 38, 34, 32. 4 учні 10 класу  набрали максимальну кількість балів (40 із 40) з аудіювання.
        В 11 класі найкраще справились учні  з виконанням завдань з такого виду мовленнєвої діяльності як аудіювання. Найбільша кількість балів з цього виду діяльності 38 балів із 40.
6. Олімпіада з німецької  мови проводилась в Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти.    

ОЛІМПІАДА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 2016 РОКУ

ВКЛ. .

18-19 січня 2016 р. у Сумському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади занглійської мови.
В олімпіаді взяло участь 80 учнів.
Найчисельніша команда учнів – м. Конотоп (12 осіб).
Олімпіада передбачала виконання учнями наступних видів робіт: аудіювання, читання, письмо, говоріння.
Переможцями визнано 39 учасників (3 – перших місця, 11 – других, 25 – третіх місць). Найкраще (100% результативність участі) себе показали учні м. Суми (8 учасників – 8 переможців), м. Охтирка (4 учасника – 4 переможця), м. Краснопілля (2 учасника – 2 переможця).
Високу результативність участі показали учні загальноосвітніх навчальних закладів м. Конотоп (12 учасників – 10 переможців), м. Шостка (9 учасників – 7 переможців), м. Глухів (4 учасника – 2 переможця). 



ІIІ ЕТАП ВСЕУКРАЇНСЬКИХ УЧНІВСЬКИХ ОЛІМПІАД. ЗАВДАННЯ. ВІДПОВІДІ. РОЗВ’ЯЗКИ 2017 Н.Р.

2 комментария:

  1. Велике прохання розмістити завдання олімпіади з англійської мови для учнів 4 класів за 2014 рік!!!

    ОтветитьУдалить